Znajdź odpowiedzi na następujące pytania:
- Jak szybko zostanie dostarczona moja włóczka?
- Czy otrzymam takie same barwniki / numer partii?
- Jak bezpieczne jest robienie zakupów w LindeHobby?
- Co się dzieje, gdy już zamówię?
- Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Czy mogę złożyć kolejne zamówienie?
- Czy mogę zmienić moje zamówienie?
- Jak uzyskać określony kolor / numer partii?
- Kupiłem cyfrowy wzór - jak go pobrać?
- Jak zwrócić włóczkę i/lub akcesoria?
- Czy można odebrać włóczkę osobiście pod adresem?
- Czy mogę zamówić przez e-mail lub telefon?
- Jak się skontaktować z LindeHobby?
Jak szybko zostanie dostarczona moja włóczka?
Pakujemy i wysyłamy 365 dni w roku. Po opuszczeniu naszego magazynu, Twoje zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 3-5 dni roboczych za pośrednictwem Royal Mail.
Czy otrzymam takie same barwniki / numer partii?
Tak! Zawsze wysyłamy produkty z tych samych partii/numerów partii.
Jak bezpieczne jest robienie zakupów w LindeHobby?
Extremalnie bezpieczne! Wszystkie transakcje są w 100% zaszyfrowane.
Co się dzieje, gdy już zamówię?
Otrzymasz potwierdzenie zamówienia. Sprawdź folder ze spamem, jeśli nie dotrze do Ciebie w ciągu kilku minut.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
- Napisz do nas przez Facebooka tutaj
- Napisz do nas e-mail na adres info@lindehobby.pl
- Sprawdź folder ze spamem
Czy mogę złożyć kolejne zamówienie?
Tak, oczywiście! Jeśli jednak pierwsze zamówienie zostało już spakowane, będzie za późno, aby dodać więcej. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, jeśli chcesz dodać coś do swojego zamówienia, a zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby Ci pomóc.
Czy mogę zmienić moje zamówienie?
Oczywiście. Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Wysyłamy bardzo szybko, więc możemy już spakować i wysłać Twoje zamówienie.
Jak uzyskać określony kolor / numer partii?
Tak, skontaktuj się z nami, a sprawdzimy, czy mamy daną partię.
Jak zwrócić włóczkę i/lub akcesoria?
Mamy łatwy w obsłudze portal zwrotów, który możesz znaleźć tutaj.
Czy można odebrać włóczkę osobiście pod adresem?
Przyjmujemy zamówienia wyłącznie za pośrednictwem naszej strony internetowej.
Jak się skontaktować z LindeHobby?
- Napisz do nas przez Facebooka tutaj
- Napisz do nas e-mail na adres info@lindehobby.pl
- Skorzystaj z naszego formularza kontaktowego